Het echte aftellen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tes Schmeink - WaarBenJij.nu Het echte aftellen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tes Schmeink - WaarBenJij.nu

Het echte aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Tes

01 September 2012 | Nederland, Utrecht

Spanning, zenuwen, nieuwsgierigheid, verlangen en af en toe een vlaag van blinde paniek: het aftellen is nu echt begonnen! Nog maar een paar uurtjes en ik sta op Schiphol aan het begin van wat ongetwijfeld een groot avontuur gaat worden. De laatste weken zijn voorbij gevlogen en de reis waar ik dit hele jaar mee bezig was, gaat nu echt beginnen. Hoewel ik er ontzettend veel zin in heb, had ik de afgelopen tijd af en toe een kleine paniekaanval en zag ik enorm tegen het aankomende afscheid op. Nog steeds vind ik het afscheid nemen echt ontzettend k.u.t. maar inmiddels is de paniek weg, de stress verdwenen en heb ik ook enorm veel zin om te gaan!
Al mijn spulletjes zijn gister van Amsterdam naar Utrecht verhuisd en vandaag zijn mijn spullen allemaal ingepakt.
Één koffer is gevuld met /- 1300 condooms, 10 flesjes DEET, 6 flessen zonnebrand 50 en een hele lading aan pillen.. Ben toch benieuwd wat de douane ervan gaat vinden ;)
Vanavond vlieg ik naar Istanbul, waar ik na een overstap van 12 uur ik door zal vliegen naar Accra, Ghana!

Lieve mensen, wat ga ik jullie missen! Ik zal jullie op de hoogte houden via deze blog en kom jullie hoogstpersoonlijk knuffelen over een half jaartje!

Ik ga met volle tuigen genieten,
heel veel liefs,
Tes

  • 01 September 2012 - 20:05

    Francien:

    Het is 20 uur en Karel is de auto halen om je zo weg te brengen. De rest van je spullen staat op zolder. We hebben heerlijke biefstuk gegeten en jij krijgt nu voortdurend telefoontjes van vriendinnen die ja alle goeds wensen. Nog twee uur en dan loop je door de gate en zwaaien we je uit. Meisje ik ga je missen en ik hoop dat je de tijd van je leven gaat krijgen. Ik hou van je. Alvast een dikke zoen voor daar. Francien

  • 01 September 2012 - 23:26

    Marijke:

    Wat een groot avontuur beleef je vast als je dit leest! Wij kijken vanaf de zijlijn vol enthousiasme en bewondering mee en ben heel benieuwd hoe die koffer vol kapotjes langs alle douaneposten is gegaan!!! ;) Love you! Kussen Pep, Mias en Marijke

  • 04 September 2012 - 15:21

    Kim:

    Fuck. Ik mis je nu al.
    Maar het is het meer dan waard, wat gaat dit geweldig worden!
    Ik ga je opzoeken, dat staat vast. Ik hou van je. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Onderzoeksstage in Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

That's Ghana for you!

22 Januari 2013

Gezusters Schmeink gaan Ghana

03 December 2012

Sta stil en loop door

20 November 2012

Vliegen door het leven & stilstaan bij de dood

01 November 2012

Ma boké jah!
Tes

Actief sinds 31 Aug. 2012
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 43148

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 06 Februari 2013

Onderzoeksstage in Ghana

Landen bezocht: